Kertoisiko joku minulle että kaikki on nyt hyvin?
  Tulisiko joku lohduttamaan, vaikka tiedänhän minä sen että ei tule.
 Odotin liian pitkän aikaa tuloasi, ja juuri kun olit ovellani, käännyit ja juoksit pois.
 
  Ymmärrän sinua paremmin kuin ketään muuta. Ymmärrätkö sinä minua?

  Katsoin ikkunastani juoksuasi, vesipisarat tippuilivat taivaalta iloisesti.
   Tiesivätköhän ne että tässä maailmassa on ainaskin kaksi epätoivoista?

  Nyt kun näen sinut uudelleen. En näe samoja surullisia kasvoja, näen vain iloiset kasvot ja
    Värikkäät vaatteet päälläsi.
  Oikeastaan kaikilla ohikulkijoilla on värikkäät vaatteet ja hymyt kasvoillaan.

  Minä olen ainoa jolla ei ole hymyä kasvoilla, minulla on ainoastaan suru kasvoillani ja
  mustavalkoiset vaatteet päälläni.

 
Okei, mulla oli taas vähän mieli maassa, mutta kyll se tästä paranee x'D
   Hellou hoitsuuuuu... animaaniset on parhaita <3 x'D no voi lol, mä meen enneko sekoan