Vähänkö oli lol päivä, aluks olin jenzillä ja sit menin mirkan ja janikan kans grillille ja sit kotiin ja sit isälle x''D
Noin lyhennettynä, no jaa huomenna sit tekemään jotaki ja en oo keksiny muuta.
Perkele ku ylihuomenna on taas koulua!
No jaa..

Bye my sucker friends.
Joo ja taas yks mun runoista tähän.
 
   Hyvästi.
Kävelit yksin pimeyden sataessa päällesi kastellen sinut verellä jonka väriä et kyennyt aavistamaan.
Katosit sillan toiselle puolelle ennenkuin ehdin estää menosi.
Muistatko kun olimme pieniä?
Entä muistatko kun tapasimme?
Äh, unohda se mistä äsken puhuin vaikka tuskin edes muistat sitä päivää tai mitään lapsuudestamme.

Nyt kun katson sitä taloa jossa asuit niin tajuan että mikään ei koskaan ole muuttunutkaan.

Näen kuinka katsot minun suuntaani ovelta, mutta tunnen kuinka suru vihlaisee minua kun juokset lävitseni halaamaan toista.
Kyllähän minä ymmärrän, ethän edes näe minua saatikka sitten kuulet.

Minähän olen kuollut, ja sinä tiedät sen.
Olen kiitollinen siitä kun sinä jatkat etkä jää menneisyyteen.
Hyvästi.